tirsdag 27. oktober 2009

Mobilinnlegg fra ukjent sted

Mobiltelefonen min lå øverst på en stabel paller i hjørnet av det mørke rommet hvor jeg har tilbrakt 3 dager i ensomhet. Vet ikke om de lot den ligge der med vilje, slik at jeg skulle finne den. Det er fremdeles liv i batteriet. Jeg har ringt min venn i Singapore politiet. Så har jeg skrevet dette korte blogginnlegget. Nå lar jeg mobilen stå på slik at politiet kan peile meg. Mer om hva som har skjedd, og hvor jeg har vært de siste dagene kommer forhåpentligvis senere når jeg sitter trygt bak min trofaste MacBook igjen.

5 kommentarer:

  1. Virker som du kanskje har vært litt uforsiktig igjen.

    SvarSlett
  2. Har en mistanke om at det går an å finne det som sto på den lappen på nettet. 8 choses er kanskje fransk. Hvis det er det betyr det det samme som 8 things. Da kan det også være hun der franske dama som står bak den lappen. Men jeg skjønner ikke at hun skal ha noe med det å gjøre. Tror du bør søke litt på nettet. Har som sagt prøvd, men har ikke funnet noe.

    SvarSlett
  3. http://translation.babylon.com/French/to-Norwegian/chose sier at choses er ting ja. Huit er tydeligvis 8, vist det hjelper.

    SvarSlett
  4. Åssen går det med deg? Kommet deg ut eller? Jeg har en teori om 8 things 8 choses. Jeg tror det er en blogg. Vet ikke hvorfor. Bare tror det. Får ikke noe ut av google søk da. Kommer bare masse rart som ikke har noe med saken å gjøre.

    SvarSlett
  5. Jeg er ute igjen, ja. Kommer med et lengre innlegg i morgen. Mye har skjedd, det kan jeg si. Men har ikke funnet ut noe mer om den lappen. Tror likevel flere av dere er inne på noe.

    SvarSlett